Aeroflot on üks vanimaid lennufirmasid maailmas, mille juured ulatuvad aastasse 1923. Lennufirma opereerib nii sise- kui välilende kokku 95-e linna 48-s erinevas linnas, kandes iga-aastaselt ligi 10 miljonit reisijat. Aeroflot on üks maailma suurima käibega lennufirmasid ning seda peetakse de facto Venemaa rahvuslikuks lennukompaniiks.
Aerofloti veebileht: ekspertaudit
Aeroflot on üks vanimaid lennufirmasid maailmas, mille juured ulatuvad aastasse 1923. Lennufirma opereerib nii sise- kui välilende kokku 95-e linna 48-s erinevas linnas, kandes iga-aastaselt ligi 10 miljonit reisijat. Aeroflot on üks maailma suurima käibega lennufirmasid ning seda peetakse de facto Venemaa rahvuslikuks lennukompaniiks.
Väljakutse
Ühe etapina nende veebikeskkonna järkjärgulises uuendusprotsessis, palus Aeroflot meil läbi viia ekspertaudit nende veebisaidist, asetades erilise rõhu just nimelt broneerimissüsteemile ning avalehestruktuurile, kuna tegu on broneerimisprotsessi esimese astmega.
Meie töö
Tegu oli meie neljanda koostööprojektiga Aeroflotiga (vt. varasemalt tehtud projekt interaktiivse piletimüügi kioskiga), seega olime juba varasemalt tuttavad e-reisiagentuuride valdkonnaga. Sellegipoolest võtsime ette laialdase otsingu vastava kirjanduse valdkonnas, saades tulemuseks hulga hiljutisi publikatsioone lennufirmade veebilehtede kasutatavusest ning levinumatest trendidest.
Seejärel viisime läbi põhjaliku analüüsi ligi 70 konkureeriva firma veebikeskkondadest ning koostasime vastava võrdlustabeli, kus olid välja toodud analüüsitud veebisaitide funktsionaalsed ning disainilised eripärad.
Meie toode
Võttes aluseks analüüsitud veebilehed, läbiloetud publikatsioonid ning eelnevad kogemused antud valdkonnas, viisime läbi ekspertauditi Aerofloti veebisaidist ning koostasime 26-leheküljelise rapordi, mis hoomas kokku 175-e erinevat kasutatavusprobleemi ning lahendusi neile. Koostasime samuti karkassmudeli lahendustega erinevatele kriitilistele kasutatavusvigadele.