Bilet Online on populaarne vene reisiagentuur, mis pakub oma klienteidele erinevaid teenuseid: lennu- ning rongipiletitem, hotellitubade, rendiautode broneerimine muuhulgas.
Veebipõhine piletite broneerimine on kognitiivselt keeruline ülesanne juba täisfunktsionaalsete seadmete peal, hoomates multiparameetrilist otsingut kõikide lendude seast ning seejärel keerukat valikut, kus tuleb otsustada nii reisimise aeg ning kuupäev jms. Mobiilse broneerimisrakenduse loomine muutus MTS-i (Venemaa suurim mobiilioperaator) ning Bilet Online jaoks vägagi keerukaks. Õnneks olid mõlemad osapooled piisavalt nutikad, taipamaks, et UX-disainerid on nende edu võtmeks.
Töö algusfaasis sai koheselt selgeks, et mobiilne lennupiletite ostmissüsteem ei saa tõenäoliselt kunagi massiproduktiks, mida hakkavad kasutama enamus kliente. Seega oli esmase tööülesandena tarvis kokku panna täpne sihtrühm, kellele rakendus suunatud saab olema. Loodud kasutajakirjeldus, millele edasine töö keskendus, koosnes sellistest punktidest: