Teenused ja hinnad
-
Kasutajaliidese loomine
Kasutajaliidese loomise alla kuulub tarkvara-, telefoni- ja veebirakenduste väljatöötamine, mis vastavad nii ärilistele eesmärkidele kui kasutaja vajadustele. Disain leiab tasakaalu tehnilise funktsionaalsuse ja visuaalse külje vahel, et luua süsteem, mis ei ole ainult äärmiselt tulemuslik, vaid ka lihtsasti kasutatav ning kohandatav vastavalt kasutaja nõuetele. Selline meetod parandab interaktsiooni aktiivsust ja tagab samaaegselt kasutajale tõhususe, tootlikkuse ja rahulolu ühes kõrgekvaliteedilises tehnoloogiatootes. Põhjalik disain täiustub pideva hindamise ja tagasiside baasil, alustades varase staadiumi äri- ja kasutajaanalüüsiga, mis viib esialgsete kavandite modelleerimise ja viimaks lõpptooteni. Protsess eeldab kolme osapoole kaasamist: klient oma ettevõtte ja kasutajaskonnaga, kujundaja, kes analüüsib nõudeid ja loob kasutajaliidese ning kasutajad, kes testivad toodet, kujundavad oma eelistused ja pakuvad tagasisidet. Hindamisprotsess võimaldab kõigil osalistel teha koostööd, kuni saavutatakse vastuvõetava kasutatavusega süsteem.
Hind: 50 € tunnis
Kasutajaliidese kujundusprojektid:
Bilet Online : Complete Website Redesign | Aeroflot Touch Screen Kiosk: UI Design | Bilet Online Mobile Application : UI Design | Aeroflot ITSM Intranet : UI Design | Bilet Online : Complete Website Redesign
-
Kasutatavuse audit (eksperthinnang)
Eksperthinnangu raames pakume teie tarkvara-, telefoni- või veebirakendusele tagasisidet firma spetsialistide 50-aastase kombineeritud kogemuse põhjal kasutatavuse valdkonnas. Ekspert suudab kiiresti leida toote peamised kasutatavusprobleemid ilma kasutajatepoolse testimiseta. Protsessi käigus saate pildi rakenduse peamistest puudujääkidest, soovitusi vajalike muudatuste osas ning kõrgetasemelise tegevusplaani toote ümbertöötlemiseks. Hinnang annab teile väga hea ülevaate toote lühiajalisest kasutatavusest ja sellega kaasneb nimekiri aspektidest, mis vajaksid esmajärjekorras muutmist, tihti pakkudes ka koheseid tulemusi.
Hind: 500 € tüüpilise seitsme eri liiki leheküljega veebi jaemüügiportaali hindamise eest
Kasutatavuse aruande projektid:
Aeroflot Website : Expert Evaluation | Fortis Bancassurance Intranet : Expert Evaluation
-
Kasutatavuse testimine
Toote või prototüübi kasutatavuse testimise käigus palutakse kasutajail täita eelnevalt määratud toiminguid, mille kaudu saab täieliku ülevaade toote kasutatavusprobleemidest. Tõhusus, tootlikkus ja kasutaja rahulolu on võtmekriteeriumid, mida vaadeldakse ja mõõdetakse iga toote puhul. Ajakulu ja pausid, esinevad raskused ja vead, kogu toimingu lõpetamine ja isiklik rahulolu annavad kogupildi rakenduse vastuvõetavusest ja kasutatavusest. Soovitame testida mõlemas olukorras: enne kujundust, kui potentsiaalse kasutaja eelistused pole veel selged ja toote ümberkujundamiseks on vajalik leida kõik kasutatavusprobleemid, ning pärast kujundust, et kontrollida, kas probleemid said kõrvaldatud või mitte ning mida saaks teha lisaks, et parandada toote kasutamise kvaliteeti. Varases staadiumis testimine on kõige efektiivsem, sest vähendab oluliselt arenduskulusid.
Hind: 300 € iga osaleja (min. 5 osalejat)
Meie kasutatavuse testimise labor
-
Pilgu jälgimine (Eye Tracking)
Pilgu trajektoori jälgimine pakub teavet selle kohta, kuhu klient ekraanil vaatab. Pilgu liikumist vaadeldes on võimalik kindlaks teha kõige efektiivsemad kohad teabe leidmiseks ja alad, mis saavad vähem tähelepanu ning on tavakasutajate jaoks nii-öelda pimedad: mille piires kasutaja tegevus on häiritud või esinevad raskused. Pilgu jälgimist soovitame kindlasti kasutada graafiliselt külluslike kasutajaliideste puhul, kus informatsiooni tihedus on niivõrd suur, et võib esineda visuaalseid kadusid või kasutajad võivad jätta osa teabest tähelepanuta. Pilgu jälgimise mõõtmised viiakse läbi erivarustust kasutades ning tulemused esitatakse tavaliselt “temperatuurikaardina”, millel joonistuvad välja probleemsed alad. Meetod sarnaneb üldise kasutatavuse testimisega ning on väärtuslikuks lisaks detailsete tulemuste saamisel.
Pilgujälgimisprojektid:
Bilet Online Website : Designer's Inspection and Eye Tracking
-
Kasutajate uuringud
Kasutajagruppide uuringud, mille raames kasutajaid jälgitakse nende loomulikes töö- ja elukeskkondades, avaldavad väärtuslikku informatsiooni. Peamised andmed saadakse jälgides töökeskkonda, kus kasutaja ei tegele üksnes testitava toote, vaid ka väliste faktoritega, mis võivad mõjutada kasutatavust. Märgime üles kõik, mis ümberringi toimub: suhtlemine kolleegide või klientidega, segavad telefonikõned või e-mailid, müra, valgustus, teised seadmed, asukoht jne. Kõik need faktorid võivad vähendada kasutamise tõhusust ega pruugi otseselt tootest endast sõltuda. Osa neist on võimalik kõrvaldada kasutajaliidese ümbertöötlemisega (suurem kiri, märguandesignaalid, klaviatuur jne). Meetod aitab koguda laias valikus elulisi näitajaid, et parandada toote kasutatavust.
Hind: 650 € päev